Завдання
1. Познайомитися з навчальною програмою з ФК варіативний модуль "Гадбол"
2. Визначити освновні завдання теоретичної, техніко-тактичної підготовки. Записати у зошит
3. Познайомитися з нормативами
4. Виконати завдання практичної роботи
1. Познайомитися з навчальною програмою з ФК варіативний модуль "Гадбол"
2. Визначити освновні завдання теоретичної, техніко-тактичної підготовки. Записати у зошит
3. Познайомитися з нормативами
Орієнтовні навчальні
нормативи
Рік вивчення
|
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
1 рік вивчення
|
Передача (кидок) гандбольного м’яча на дальність
(м)
|
Хл.
|
До 11
|
11
|
13
|
14
|
Дівч.
|
До 8
|
8
|
10
|
12
|
||
Ведення гандбольного м’яча 15 м (с)
|
Хл.
|
Більше
4,0
|
4,0
|
3,8
|
3,6
|
|
Дівч.
|
Більше
4,6
|
4,6
|
4,4
|
4,2
|
||
2 рік вивчення
|
Передача (кидок) гандбольного м’яча на дальність
(м)
|
Хл.
|
До 12
|
12
|
14
|
15
|
Дівч.
|
До 10
|
10
|
11
|
13
|
||
Передачі м’яча в стіну з відстані 3 м (кількість
передач за 30 с)
|
Хл.
|
До 8
|
8
|
10
|
13
|
|
Дівч.
|
До 6
|
6
|
8
|
10
|
||
3 рік вивчення
|
Передача (кидок) гандбольного м’яча на дальність
(м)
|
Хл.
|
До 13
|
13
|
15
|
16
|
Дівч.
|
До 11
|
11
|
12
|
14
|
||
Передачі м’яча в стіну з відстані 3 м (кількість
передач за 30 с)
|
Хл.
|
До 10
|
10
|
12
|
15
|
|
Дівч.
|
До 8
|
8
|
10
|
12
|
||
Штрафний кидок з відстані 7 м у визначену половину воріт ( з 5-ти спроб,
кількість влучних кидків)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
Жодного влучного кидка
|
1
|
2
|
3
|
||
4 рік вивчення
|
Передача (кидок) гандбольного м’яча на дальність
(м)
|
Хл.
|
До 14
|
14
|
16
|
17
|
Дівч.
|
До 12
|
12
|
13
|
15
|
||
Передачі м’яча в стіну з відстані 3 м (кількість
передач за 30 с)
|
Хл.
|
До 14
|
14
|
15
|
17
|
|
Дівч.
|
До 10
|
10
|
12
|
13
|
||
Штрафний кидок з відстані 7 м у визначений кут воріт (з 5-ти спроб, кількість влучних
кидків)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
Жодного влучного кидка
|
1
|
2
|
3
|
||
5 рік вивчення
|
Передачі м’яча в стіну з відстані 3 м (кількість
передач за 30 с)
|
Хл.
|
До 16
|
16
|
17
|
18
|
Дівч.
|
До 14
|
14
|
15
|
16
|
||
Штрафний кидок з відстані 7 м у визначену
вчителем зону воріт ( з 5-ти спроб,
кількість влучних кидків)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
Жодного влучного кидка
|
1
|
2
|
3
|
||
Кидки м’яча з відстані 6 м в нижні кути воріт (з
5-ти спроб, кількість влучних
кидків)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
Жодного влучного кидка
|
1
|
2
|
3
|
4. Виконати завдання практичної роботи
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
4.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
Основний етап
Правила гри гандбол
Формування ключових компетентностей. Дод. А
Гандбол у навчальній програмі з ФК. Дод. Б
Основні стійки гандболіста
Розміщення гравців на майданчику
Ведення м’яча кроком правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння
м’яча обома руками
Кидок м’яча зігнутою рукою зверху
Кидки в ціль правою та лівою рукою.
Передача м’яча однією та двома руками з місця
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
3.
|
Заключний етап
Рухлива гра
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий