среда, 11 декабря 2019 г.

Тема 11. Техніка захисту


Методична розробка практичного заняття № 7
Тема. Техніка захисту
Курс   
Спеціальність  "Фізичне виховання"
Кількість навчальних годин   2
I.                   Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику та техніку виконання гри гандбол.
II.                Навчальні цілі заняття: Вивчти гандбольну термінологію, її правила та запис. Вивчити правила змагань. Дотримуватися ТБ на заняттях гандболом. Познайомитися з технікою нападу та захисту. Вміти виконувати стійку гандболіста та види пересувань у захисті та нападі. Вміти надавати першу долікарняну допомогу під час травмування.
III.             Виховна ціль: виховувати старанність, почуття відповідальності
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби
Рухливі ігри
Правила гри
Дотримуватись правил гри

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (правила гри гандбол; організація та зміст заняття з модуля «Гандбол»; переміщення гравців; передачі м’яча) заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
4.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


20

II.
1.
2.






3.
4.
5.


6.
Основний етап
Стійка гандболіста
Передача м’яча:
-          зігнутою рукою зверху
-          зігнутою рукою збоку
-          прямою рукою знизу
-           прямою рукою збоку
-          прямою рукою верху
-          прямою рукою
Ловля м’яча
Класифікація техніки захисту
Групові дії в захисті - підстраховка, перемикання, прослизання
Кидок м’яча у стрибку
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



50
III .
1.
2.
3.
Заключний етап
Рухлива гра
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10
Рекомендовані вправи:
1.Построеніе захисників 4:0. Нападники знаходяться зліва в кутку майданчика, у кожного м'яч. Нападники переміщаються уздовж лінії вільних кидків. Захисники по черзі зустрічають нападаючого, щільно опікають його і «передають» своєму партнеру.
2. Побудова захисників 4:0. Нападники в двох колонах. Нападники 1 виконують пряму атаку без м'яча, прагнучи перешкоджати виходу захисника 1 вперед. Нападники під номером 2 виконують пряму атаку з м'ячами на ворота з подальшою імітацією кидка. Захисники 1, вступаючи у двобій з нападниками без м'яча, обходять їх і перешкоджають виконанню атакуючих дій гравців з м'ячем.
3. Гравці розташовуються в три шеренги і по черзі активно виконують функції захисників і нападників.
4. Чотири захисника протидіють шести нападаючим, які прагнуть закинути м'яч у ворота.
5. Нападники побудовані в дві колони зліва (позиція крайнього) і праворуч (позиція напівсередньої). Два захисника у лінії майданчика воротаря. Крайній нападаючий рухається уздовж лінії вільних кидків, імітує атаку воріт. Напівсередню виконує околишнє переміщення і, отримавши приховану передачу, кидає м'яч у ворота. Захисники, контролюючи дії першого нападника, повинні своєчасно переключитися і активно протидіяти нападаючому.
6. За два нападники розташовані у площі воротаря на місцях лівого і правого напівсередньої. Два захисника опікають двох лінійних. Нападаючий 7 виконує пряму атаку в бік захисника А. У цей час нападник 2 ставить заслін захиснику А. Нападаючий 7, використовуючи заслін, обходить захисника і передає м'яч нападаючому 3, який, переміщуючись вздовж лінії, робить передачу нападаючому 5, який виконує ті ж дії , що і нападник 7. Нападаючий 3 займає місце нападаючого 6. Захисники повинні звільнитися від заслону.

Комментариев нет:

Отправить комментарий