Методична розробка
практичного заняття № 7
Тема. Техніка захисту
Курс IУ
Спеціальність "Фізичне виховання"
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику
та техніку виконання гри гандбол.
II.
Навчальні цілі заняття: Вивчти гандбольну термінологію, її
правила та запис. Вивчити правила змагань. Дотримуватися ТБ на заняттях
гандболом. Познайомитися з технікою нападу та захисту. Вміти виконувати стійку
гандболіста та види пересувань у захисті та нападі. Вміти надавати першу
долікарняну допомогу під час травмування.
III.
Виховна ціль: виховувати старанність, почуття відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Дотримуватись правил гри
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (правила гри гандбол; організація та зміст заняття з
модуля «Гандбол»; переміщення гравців; передачі м’яча) заключний етап (проведення
РГ, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
4.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Шикування в колону і перешикування в 3 колони
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Основний етап
Стійка гандболіста
Передача м’яча:
-
зігнутою
рукою зверху
-
зігнутою
рукою збоку
-
прямою
рукою знизу
-
прямою рукою збоку
-
прямою
рукою верху
-
прямою
рукою
Ловля м’яча
Класифікація техніки захисту
Групові дії в захисті - підстраховка, перемикання, прослизання
Кидок м’яча у стрибку
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
3.
|
Заключний етап
Рухлива гра
Підведення підсумків
Домашнє завдання (удосконалення рухових навичок)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
1.Построеніе захисників 4:0. Нападники знаходяться зліва в кутку майданчика, у кожного м'яч. Нападники переміщаються уздовж лінії вільних кидків. Захисники по черзі зустрічають нападаючого, щільно опікають його і «передають» своєму партнеру.
2. Побудова захисників 4:0. Нападники в двох колонах. Нападники 1 виконують пряму атаку без м'яча, прагнучи перешкоджати виходу захисника 1 вперед. Нападники під номером 2 виконують пряму атаку з м'ячами на ворота з подальшою імітацією кидка. Захисники 1, вступаючи у двобій з нападниками без м'яча, обходять їх і перешкоджають виконанню атакуючих дій гравців з м'ячем.
3. Гравці розташовуються в три шеренги і по черзі активно виконують функції захисників і нападників.
4. Чотири захисника протидіють шести нападаючим, які прагнуть закинути м'яч у ворота.
5. Нападники побудовані в дві колони зліва (позиція крайнього) і праворуч (позиція напівсередньої). Два захисника у лінії майданчика воротаря. Крайній нападаючий рухається уздовж лінії вільних кидків, імітує атаку воріт. Напівсередню виконує околишнє переміщення і, отримавши приховану передачу, кидає м'яч у ворота. Захисники, контролюючи дії першого нападника, повинні своєчасно переключитися і активно протидіяти нападаючому.
6. За два нападники розташовані у площі воротаря на місцях лівого і правого напівсередньої. Два захисника опікають двох лінійних. Нападаючий 7 виконує пряму атаку в бік захисника А. У цей час нападник 2 ставить заслін захиснику А. Нападаючий 7, використовуючи заслін, обходить захисника і передає м'яч нападаючому 3, який, переміщуючись вздовж лінії, робить передачу нападаючому 5, який виконує ті ж дії , що і нападник 7. Нападаючий 3 займає місце нападаючого 6. Захисники повинні звільнитися від заслону.
Комментариев нет:
Отправить комментарий